знайомство з дією множення

Множення. Переставна властивість множення. Вивчивши матеріал цього параграфа, ви розширите і поглибите свої знання про дії множення і ділення натуральних чисел. Ви ознайомитеся з новою арифметичною дією – піднесенням до степеня, продовжите знайомство з геометричними фігурами – прямокутним паралелепіпедом і пірамідою. Ви дізнаєтеся, що називають діленням з остачею; що таке квадрат і куб числа; які властивості мають такі величини, як площа та об’єм. Навчитеся знаходити площу прямокутника. Накреслимо на аркуші в клітинку прямокутник із сторонами 5 см і 3 см. Розіб’ємо його на квадрати із стороною 1 см (рис. 139). Як підрахувати кількість цих квадратів?

Можна, наприклад, міркувати так. Прямокутник розділено на три ряди, у кожному з яких є п’ять квадратів. Тому шукане число дорівнює 5 + 5 + 5=15. У лівій частині записаної рівності знаходиться сума рівних доданків. Як ви знаєте, таку суму записують коротше: 5 ∙ 3. Отже, 5 ∙ 3 = 15. Проте цей підрахунок можна було зробити й іншим способом. Прямокутник поділено на п’ять стовпчиків, у кожному з яких є три квадрати. Тому шукане число квадратів дорівнює. Підрахунок квадратів на рисунку 139 двома способами ілюструє переставну властивість множення: від перестановки множників добуток не змінюється. Ви вмієте множити письмово (у стовпчик) багатоцифрове число на двоцифрове. Аналогічно виконують множення будь-яких двох багатоцифрових чисел. ПРИКЛАД 1 У саду ростуть вишні, яблуні та груші. Вишень є 24 дерева, що в 6 разів менше, ніж яблунь, і на 18 дерев менше, ніж груш. Скільки всього дерев росте в саду? ПРИКЛАД2 3 одного міста одночасно в одному напрямі виїхали вантажівка зі швидкістю 48 км/год і легковий автомобіль зі швидкістю 64 км/год. Якою буде відстань між ними через 3 год після початку руху?

ПРИКЛАД3 3 одного села в протилежних напрямах вирушили одночасно вершник зі швидкістю 14 км/год і пішохід зі швидкістю 4 км/год. Якою буде відстань між ними через 4 год після початку руху?

ПРИКЛАД4 Від двох пристаней одночасно назустріч один одному відійшли два катери, які зустрілися через 5 год після початку руху. Один із катерів рухався зі швидкістю 28 км/год, а другий – зі швидкістю 36 км/год. Знайдіть відстань між пристанями. 398.° Готуючись до школи, Буратіно купив 34 зошити по 12 сольдо і 18 зошитів по 16 сольдо. Скільки сольдо заплатив Буратіно за всі зошити?

399.° Кіт Матроскін продав 42 л молока по 96. за літр і 16 кг сиру по 2 грн за кілограм. Скільки грошей отримав Матроскін за свій товар?

400.° Вирушивши в похід, Барвінок 14 год плив річкою на човні зі швидкістю 8 км/год і йшов пішки 23 год зі швидкістю 4 км/год. Який шлях, річкою чи суходолом, він подолав більший і на скільки кілометрів?

401.° Івасик-Телесик плив на моторному човні 5 год річкою зі швидкістю 27 км/год і 7 год озером зі швидкістю 21 км/год. Який шлях, річкою чи озером, був довшим і на скільки кілометрів?

402.° До школи завезли апельсини, мандарини та лимони. Апельсинів було 94 кг, що в 7 разів менше, ніж мандаринів, і на 16 кг більше, ніж лимонів. Скільки всього кілограмів фруктів було завезено до школи?

403.° Школі виділили 8000 грн на покупку телевізора, фотоапарата і DVD-програвача. Фотоапарат коштує 984 грн, що в 4 рази менше, ніж коштує телевізор, і на 1488 грн менше, ніж DVD-програвач. Чи вистачить виділених грошей на покупку?

406.° З одного порту в інший одночасно відійшли теплохід і катер. Швидкість теплохода дорівнює 28 км/год, а швидкість катера – 36 км/год. Якою буде відстань між ними через 5 год після початку руху?

408.° З однієї станції в протилежних напрямах одночасно відійшли два поїзди. Один із них рухався зі швидкістю 64 км/год, а другий – зі швидкістю 57 км/год. Якою буде відстань між ними через 9 год після початку руху? 409.° З одного міста в протилежних напрямах виїхали одночасно два автомобілі. Швидкість одного з них дорівнювала 74 км/год, що на 8 км/год більше, ніж швидкість другого. Якою буде відстань між ними через 7 год після початку руху?

410.° Із міст Конотоп і Сміла одночасно назустріч один одному виїхали велосипедист і легковий автомобіль. Велосипедист їхав зі швидкістю 11 км/год, а автомобіль – у 7 разів швидше. Знайдіть відстань між цими містами, якщо велосипедист і автомобіль зустрілися через 4 год після початку руху. 411.°Із двох селищ одночасно назустріч один одному вирушили велосипедист і пішохід. Пішохід рухався зі швидкістю 3 км/год, що в 4 рази менше від швидкості велосипедиста. Знайдіть відстань між селищами, якщо велосипедист і пішохід зустрілися через 3 год після початку руху. 414.°° Із двох хуторів, відстань між якими дорівнює 3 км, вийшли одночасно назустріч один одному два пішоходи. Один із них рухався зі швидкістю 5 км/год, а другий – зі швидкістю 4 км/год. Якою буде відстань між пішоходами через 2 год після початку руху? 423. Сума довжин першої і другої сторін трикутника дорівнює 33 см, першої і третьої – 39 см, другої і третьої – 42 см. Знайдіть периметр трикутника. Related posts: Множення. Переставна властивість множення УРОК 43 Тема. Множення. Переставна властивість множення Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів про зміст дії множення натуральних чисел, про переставну властивість множення; властивості нуля і одиниці під час множення; формування навичок множення багатоцифрових чисел. Тип уроку: узагальнення і систематизація знань. Хід уроку I. Актуалізація опорних знань Усні вправи 1. Прочитати число: 360; 3 600; […]. ПЕРЕСТАВНА ВЛАСТИВІСТЬ МНОЖЕННЯ АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ (продовження) Урок 123. ПЕРЕСТАВНА ВЛАСТИВІСТЬ МНОЖЕННЯ Мета: навчати учнів застосовувати переставну властивість множення для знаходження значень виразів; закріпити вміння розв’язувати нерівності способом підбору; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати уважність. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Перевірка домашнього завдання (с. 143, завдання 963; 964) […]. Письмове множення на трицифрове число Письмове множення на трицифрове число 1 Обчисли. 2 Виконай множення письмово з коментарем. 724 ∙ 326 157 ∙ 629 645 ∙ 217 918 ∙ 582 3 Поясни розв’язання. 4 Знайди значення добутків, виконай перевірку. 347 ∙ 409 4 468 ∙ 308 528 ∙ 207 2493 ∙ 105 292 ∙ 803 1256 ∙ 206 5 Кріт […]. Переставна і сполучна властивості множення. Коефіцієнт буквеного виразу Розділ 4 Раціональні числа і дії мідними §44. Переставна і сполучна властивості множення. Коефіцієнт буквеного виразу Для множення раціональних чисел, як і для множення додатних чисел, справджуються переставна і сполучна властивості. Переставна властивість множення. – Для будь-яких раціональних чисел а і b виконується рівність ab = ba. Перевіримо цю властивість на прикладах. Приклад 1. -3 […]. Розподільна властивість множення Розділ 4 Раціональні числа і дії мідними §45. Розподільна властивість множення Для раціональних чисел, як і для додатних чисел, справджується розподільна властивість множення відносно додавання: – для будь-яких раціональних чисел a, b і c виконується рівність (a + b)c = ac + bc. Перевіримо цю властивість на прикладі: Приклад 1. (-3 + 7) ∙ (-2) […]. Множення і ділення натуральних чисел. Властивості множення УРОК 54 Тема. Множення і ділення натуральних чисел. Властивості множення Мета: перевірити засвоєння знань з теми; перевірити вміння виконувати дії множення і ділення натуральних чисел, розв’язувати рівняння із застосуванням правил (виконання) залежності між компонентами дій множення і ділення, розв’язувати текстові задачі за допомогою арифметичних дій (множення і ділення) і складанням рівняння. Тип уроку: перевірка і […]. Множення і ділення десяткових дробів Урок 110 Тема. Множення і ділення десяткових дробів Мета: перевірити якість засвоєння програмних знань з теми та визначити рівень сформованості умінь і навичок. Тип уроку: перевірка й корекція знань, умінь і навичок. Хід уроку I. Перевірка домашнього завдання Зібрати робочі зошити з тематичним оцінюванням № 8. II. Умови тематичної контрольної роботи № 8 Варіант 1 […]. МНОЖЕННЯ КРУГЛИХ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ ПИСЬМОВЕ МНОЖЕННЯ НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО МНОЖЕННЯ КРУГЛИХ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ 838. Поясни обчислення. 120 ∙ 700 = (12 ∙ 10) ∙ (7 ∙ 100) = (12 ∙ 7) ∙ (10 ∙ 100) = 84 ∙ 1 000 = 84 000 Сформулюй алгоритм множення чисел, які закінчуються нулями (круглих чисел). 839. 700 ∙ 35 57 ∙ 800 […]. Розподільна властивість множення. Зведення подібних доданків Урок № 88 Тема. Розподільна властивість множення. Зведення подібних доданків Мета: завершити роботу з відпрацювання навичок використання розподільної властивості множення для: а) обчислень; б) розкриття дужок; в) зведення подібних доданків; г) винесення найбільшого спільного множника за дужки. Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок. Хід уроку I. Перевірка домашнього завдання Усні вправи 1. Обчисліть, використовуючи […]. Множення і ділення іменованих чисел ст.57 Множення і ділення іменованих чисел 1 Згадай, як можна міркувати в ході множення і ділення іменованих чисел на одноцифрове число. Знайди значення виразів у першому стовпчику. Чи можна так само міркувати в ході множення і ділення іменованих чисел на двоцифрове число? Знайди значення виразів у другому стовпчику. 4 км 52 м ∙ 6 5 т […]. Розподільна властивість множення Урок № 86 Тема. Розподільна властивість множення Мета: повторити розглянуті в 5 класі способи запису та застосування розподільної властивості множення та поширити її на множення раціональних чисел. Тип уроку: систематизація та узагальнення знань. Хід уроку I. Перевірка домашнього завдання Вибірково перевіряємо зошити. Усні вправи (фронтально) 1. Обчисліть: А) +; б) – ; в) 2 – […]. Множення натуральних чисел Розділ 1 НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ § 5. Множення натуральних чисел Як відомо з молодших класів, суму однакових доданків можна записати коротше за допомогою множення. Наприклад: 45 + 45 + 45 + 45 = 45 ∙ 4 = 180. Читають так: “по 45 взяти 4 рази” або “45 помножити […]. АЛГОРИТМ МНОЖЕННЯ НА ТРИЦИФРОВЕ ЧИСЛО ПИСЬМОВЕ МНОЖЕННЯ НА ТРИЦИФРОВЕ ЧИСЛО АЛГОРИТМ МНОЖЕННЯ НА ТРИЦИФРОВЕ ЧИСЛО 932. Поясни письмове множення чисел за алгоритмом. 419 ∙ 326 419 ∙ (6 +20 + 300) 1. Підписую множники один під одним. 2. Спочатку знаходжу добуток першого множника та одиниць другого множника – 6. (Перший неповний добуток – 2 514). 3. Перший множник 419 множу […]. Тематичне оцінювання I. Контрольна робота Урок № 28 Тема. Тематичне оцінювання I. Контрольна робота Мета уроку. Перевірка знань, умінь і навичок учнів з теми “Множення натуральних чисел”. Сприяти розвитку логічного мислення. Виховувати самостійність, наполегливість. Хід уроку І. Тематична контрольна робота. Варіант І 1. Обчислити: 2. Розв’яжіть рівняння: 3. Знайдіть значення виразу найзручнішим способом: 4. З одного міста в одному напрямі […]. ПЕРЕСТАВНА ВЛАСТИВІСТЬ ДІЇ ДОДАВАННЯ. ПОРІВНЯННЯ ЗАДАЧ НА ЗБІЛЬШЕННЯ І ЗМЕНШЕННЯ ЧИСЛА НА ДЕКІЛЬКА ОДИНИЦЬ ПОВТОРЕННЯ МАТЕРІАЛУ ЗА 1-Й КЛАС Урок 4. ПЕРЕСТАВНА ВЛАСТИВІСТЬ ДІЇ ДОДАВАННЯ. ПОРІВНЯННЯ ЗАДАЧ НА ЗБІЛЬШЕННЯ І ЗМЕНШЕННЯ ЧИСЛА НА ДЕКІЛЬКА ОДИНИЦЬ Мета: узагальнити знання учнів про переставну властивість дії додавання; навчати порівнювати прості задачі на збільшення і зменшення числа на декілька одиниць; розвивати спостережливість, кмітливість; виховувати пізнавальний інтерес. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ Щоб урок […]. МНОЖЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ ПИСЬМОВЕ МНОЖЕННЯ НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО МНОЖЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ 792. А) 7 312 ∙ 5 4 290 ∙ 6 348 ∙ 7 32 ∙ 25 Б) 34 ∙ (5 ∙ 7) 28 ∙ (4 ∙ 8) 44 ∙ (5 ∙ 2) 23 ∙ (4 ∙10) В) 32 ∙ 27 32 ∙ 31 32 ∙ 30 20 […]. Додавання натуральних чисел. Переставна і сполучна властивість додавання Урок № 8 Тема. Додавання натуральних чисел. Переставна і сполучна властивість додавання Мета. Узагальнити знання учнів про додавання натуральних чисел з початкових класів, ввести правило додавання натуральних чисел, переставний і сполучний закони додавання, формувати навички додавання багатоцифрових натуральних чисел та розв’язування задач більш складного характеру; розвивати пізнавальну самостійність, увагу, пам’ять; виховувати культуру математичної мови, записів […]. Властивість точки, рівновіддаленої від сторін многокутника Урок 36 Тема. Властивість точки, рівновіддаленої від сторін многокутника Мета уроку: формування вмінь учнів застосовувати властивість ортогональної проекції точки, рівновіддаленої від сторін многокутника, до розв’язування задач. Обладнання: стереометричний набір, схема “Коло, вписане в многокутник” Хід уроку 1. Перевірити правильність виконання вправ № 42, 48, 53 за записами, зробленими на дошці до початку уроку. Нехай ABCD […]. Множення. Переставний закон множення УРОК 44 Тема. Множення. Переставний закон множення Мета: формувати в учнів навички розв’язання текстових задач із застосуванням арифметичних дій (у тому числі й множення) та виконання додавання, віднімання і множення натуральних чисел. Тип уроку: засвоєння вмінь і навичок. Хід уроку І. Перевірка домашнього завдання Ігровий момент Учитель заздалегідь записує на магнітній дошці умову номерів домашнього […]. Множення многочлена на многочлен Розділ 1. ЦІЛІ ВИРАЗИ & 11. Множення многочлена на многочлен Помножимо многочлен a + b на многочлен х + у. Позначимо многочлен х + у буквою m. Маємо: (а + b)(х + у) = (а + b)m = am + bm. У виразі am + bm підставимо замість m многочлен х + у і знову […]. Урок 72. Ознайомлення з дією множення. Поняття «добуток». Розв'язування задач двома способами Розділ 4. Множення. Мета : ознайомити учнів з поняттям «множення» і знаком дії множення, з поняттям «добуток»; навчити замінювати приклади на додавання прикладами на множення; удосконалювати вміння розв'язувати задачі двома способами; розвивати логічне мислення; поповнювати словниковий запас учнів; стимулювати інтерес до вивчення математики. • В один кошик поклали 27 яєць. Скільки яєць слід покласти в три кошики? Запишіть у вигляді дії додавання та обчисліть значення виразу. • В одному акваріумі плавають 33 рибки. Скільки рибок плавають у трьох акваріумах?

Запишіть у вигляді дії додавання та обчисліть значення виразу. — Коли однакових доданків багато, обчислюють суму довше. Математики вирішили замінити додавання однакових доданків іншою арифметичною дією — множенням. Отже, множення — арифметична дія, за допомогою якої обчислюють суму однакових доданків. На першому місці при множенні записують однаковий доданок. Результат множення залежить від кількості доданків, тобто від того, скільки разів додали однаковий доданок. — Розгляньмо зворотний приклад. Добуток 8 • 2 представимо у вигляді суми однакових доданків. 8 • 2 — це 8 повторити двічі, тобто 8 + 8. — У цьому прикладі ми обчислюємо суму не однакових, а різних доданків (перший доданок — 7, другий — 4, третій — 10, четвертий — 6). Отже, таку суму замінити добутком не можна, адже доданки не однакові. Ми можемо тільки обчислити значення поданого виразу. Виконаємо це зручним способом. Для цього скористаємося переставним законом додавання. — Що позначає число 25?

Скільки було волошок? (10.) Скільки було ромашок?

(7.) Що запитується в задачі? Чи можемо ми одразу відповісти на запитання задачі?

Чому?

(Невідомо, скільки всього було волошок і ромашок.) Якою арифметичною дією відповімо на це запитання? (Додаванням.) Чи можемо ми відповісти на головне запитання задачі? Яку арифметичну дію використаємо для розв'язання задачі? (Віднімання.) Запишіть умову та розв'язання задачі. — Розв'яжемо задачу другим способом. Спершу з'ясуємо, скільки квітів залишилося без волошок. Якою арифметичною дією можна про це дізнатися? (Відніманням.) Далі приберемо 7 ромашок. Скільки залишилося дзвіночків?

Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту. Ми приєднуємось до закону про авторське право в цифрову епоху DMCA прийнятим за основу взаємовідносин в площині вирішення питань авторських прав в мережі Інтернет. Тому підтримуємо загальновживаний механізм "повідомлення-видалення" для об'єктів авторського права і завжди йдемо на зустріч правовласникам. Копіюючи матеріали во повинні узгодити можливість їх використання з авторами. Наш сайт не несе відподвідальність за копіювання матеріалів нашими користувачами. Множення. Таблицю множення з дітьми до школи я, звичайно, не вчу, але у мене є і учні-школярі, яким доводиться або пояснювати, або відпрацьовувати отримане в школі вміння. Моє ставлення до цієї справи таке – таблицю множення, як і будь-яку справу, потрібно вчити через розуміння. Я за те, щоб суть і основу множення пояснював вчитель, а не батьки (або батьки після чітких вказівок педагога), і я не розумію завдання на літо – “вивчити таблицю множення”, якщо ця тема навіть розпочата не була в школі. Діти починають заучувати стовпчики таблиці, як вірш, але якби її і використовувати потрібно було тільки в тому порядку, як вчиш, а то ж у процесі потрібно користуватись окремими її елементами і тут то і починаються складнощі – напам’ять знає, а застосувати не може. Що робити? Я погоджуюсь, що таблицю множення потрібно знати “на зубок”, не замислюючись, але тільки після того, як дитина розуміє, ЩО означає множити. Тобто 6х2 – це два рази по шість, тобто 6 + 6. Першими завданнями на знайомство дитини з дією множення є перетворення додавання у множення. Дитина, що закінчує перший клас, вже на достатньому рівні володіє додаванням і образним мисленням, тому усвідомити суть множення може. Множення існує для спрощення процесу додавання. На цьому варто і будувати уявлення дитини про таблицю множення, як перевагу, що тепер вона буде вміти множити! Це ж так здорово!

А не “і тебе ця мука настигла – вчити таблицю множення». Подумайте, це ж правда так – ви б не хотіли, ймовірно, додавати п’ятнадцять разів по два, охочіше, збільшите п’ятнадцять в два рази. Просто дорослий виконує ці дії, не замислюючись, а дитині необхідно призвичаїтись, щоб робити, як ви. Це нормально. Поясніть їй правильно і дайте час закріпити. Наприклад, запитайте у дитини, скільки потрібно ручок для олімпіади з математики, в якій бере участь 10 дітей, якщо кожному учасникові потрібно по дві ручки?

Дитина задумається і почне намагатись додавати. Ви акуратно її спиніть і скажіть, що для того, щоб такі і подібні приклади вирішувати було простіше, придумали множення, тобто якщо десяти людям потрібно дати по дві ручки, то достатньо 10 помножити на 2 і вийде необхідне число. – Множення на 2 збільшує число рівно в два рази, тобто треба додати те ж саме число. 7х2 = 7 + 7 = 14, 5х2 = 5 + 5 = 10. Не забороняйте на перших порах дитині використовувати додавання замість множення, це спростить процес переходу до усвідомленого множення. – Від перестановки множників добуток не змінюється. Так як такий самий закон діє і в додаванні, діти досить швидко починають використовувати це на практиці. 2х7, щоб не додавати сім разів по два, простіше порахувати два рази по сім, так? І це на кількох прикладах потрібно пояснити дитині. Також заспокоюйте дитину, керуючись тим самим правилом, коли вона побачить 9х2, адже таблицю на 9 вона ще не вчила! Скаже Вам дитина. А Ви їй: «Це те ж саме, що 2 помножити на 9, не переживай!». Важливо дати зрозуміти дитині, що з кожним новим вивченим стовпчиком таблиці їй стає простіше вчити наступний, тому як вона вже знає деякі приклади з них. Дійшовши до таблиці множення на 9, вона буде знати все, крім 9х9 і 9х10. – Якщо дитині зустрічається приклад, відповідь на який вона не може назвати відразу, наприклад, 6х7, просіть сказати, який приклад з таблиці множення на 6 або на 7 вона знає добре. І починаєте, відштовхуючись від нього, додавати. Нехай хоч вона скаже, що 6х2. Ви продовжуєте, що 6х3 – це до 12 додати ще 6, потім 6х4 – це до 18 додати ще 6, 6х5 – це 24 плюс 6, 6х6 – це 30 плюс 6, і, нарешті, 6х7 – це 36 плюс 6 = 42. Нехай це не буде проявом таблиці множення в чистому вигляді, але так Ви не введете дитину в стан паніки, що вона чогось не знає. Вона все знає, а чого ПОКИ не знає – скоро вивчить. І що дуууууже важливо – не вимагайте сьогочасної віддачі, стовідсоткового розуміння і запам’ятовування тут і зараз. Стрес і напруження (а саме це відчувають діти, коли хочуть виправдати очікування батьків, а відразу не виходить) не найкращі супутні почуття при будь-якій новій справі. Мій підсумок такий – використовуючи зазначені правила, таблиця множення вчиться спершу не напам’ять, а за допомогою вправ, найкраще ігрових і красивих, звичайно. За дане питання у Study-smile відповідає програма “Я вмію множити!” study-smile.com/uk/ya-vmiyu-mnozhiti-ukr-mova/ Я не практикую чарівних способів і супер-методів, я малюю багато цікавих завдань для розуміння дитиною дії. Серед літератури, яку я використовую при вивченні таблиці множення, можу порекомендувати таку – на фото ви бачите ТРЕНАЖЕР для відпрацювання таблиці множення – Л.Р.Бережнова, вид-во “Ювента” – на фото праворуч те, як представлений ​​даний зошит всередині – там потрібно розв’язати приклади і розфарбувати відповідні клітинки в таблиці, щоб вийшов малюнок; і український варіант – “Множничок” для 2 кл. – Дитина розв’язує приклад, записує букви і отримує слово. “Тренажер” Бережнової в Україні теж купити можна, я купувала в Україні. Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту. Ми приєднуємось до закону про авторське право в цифрову епоху DMCA прийнятим за основу взаємовідносин в площині вирішення питань авторських прав в мережі Інтернет. Тому підтримуємо загальновживаний механізм "повідомлення-видалення" для об'єктів авторського права і завжди йдемо на зустріч правовласникам. Копіюючи матеріали во повинні узгодити можливість їх використання з авторами. Наш сайт не несе відподвідальність за копіювання матеріалів нашими користувачами. . Повідомлення теми, мети. -Ми закінчили вивчати розділ “Усне додавання і віднімання двоцофрових чисел з переходом через десяток” Написали контрольну роботу, проаналізували помилки. Ми дізнаємося, що таке дія множення, як вона позначається на письмі, навчимося читати приклади на множення, з’ясуємо різницю між зовні схожими прикладами. Запишемо в зошити число, класна робота, тема: - Чому слово множення пишиться з двома однаковими буквами?

(подовжена вимова приголосних звуків на письмі позначається двома однаковими буквами) -Погляньте на зразок написання цифри 5 (показ вчителя) і два учні показують, як вони вміютть правильно писати цифру 5. задача: Родина їжаків готувалася до обіду. Тато-їжак приніс – 5 грибів, мати-їжачиха теж 5 грибів принесла. Синок приніс стільк, як тато, а донечка стільки ж як мати. Що відомо з умови? Скільки приніс син? Донька? Розгляньте малюнок. /На дошці з’являється малюнок родини їжаків з грибами на спинах/. Записали в зошити: Задача: Хто запише розв’язання?

/5+5+5+5=20 (гр.) – принесли їжаки на обід/ Запишемо в зошити. Але підождіть не записуйте відповідь. Їжак не задоволений таким довгим записом. Він каже, що задачу можна розв’язати швидше і не писати так багато п’тірок і знаків +. Але для цього треба знати дію множення. Може є такі учні в нас, що знають, як замінити додавання множенням? Розглянемо запис задачі. Як називається число при додаванні?

Які тут доданки? /однакові/ Скількии їх? /чотири/ Тобто доданок 5 взяли чотири рази. Правило: Додавання однакових доданків називається множенням і записується за допомогою знака множення, який на письмі позначається (·) – крапкою. Ось як цей запис виглядає: 5 · 4 = 20 (гр.) А читається так - п’ять помножить на чотири дорівнює двадцять. Запишемо в зошити такий приклад, а потім відповідь. Відповідь: 20 грибів. Як називається нова дія з якою ми познайомилися? /множення/. Що називається множенням?

/допоможе підручник, в якому є правило/ ст. 100 – хором зачитали правило. Хто повторить на пам’ять? Як позначається на письмі знак множення?

/крапкою в середині клітинки/. Як читають приклад на множенн?

/прочитайте з підручника/. Що воно показує у запису?

/доданок/. Що показує число 4, яке стоїть на другому місті? /скільки разів взяли доданком число 5/ Як ви думаєте чи правильний буде такий запис? Запишемо в зошити.А тепер розглянемо такий запис. 5+5+5+5=4 · 5 Скільки з ліва?

Справа? 20=20 Чому цей запис неправильний?

/На першому місті повинно стояти число, що показує який доданок береться, а на другому місці стоїть число, що показує скільки разів взяли цей доданок./ Хто заміне на додавання цей приклад 4 · 5?

4 · 5= 4+4+4+4+4/ Скільк з ліва? /20=20/ Запишемо в зошити. Скільки з права? Який висновок треба зробити? Яке число при множенні треба писати на першому місці? /доданок/. Яке число треба писати на другому місці? /число, що показує скільки разів взяли цей доданок/. Чи можна замінити множенням такий приклад? /5+3+5+4=?/ - ні. /різні доданки/. Закріплення. Робота з підручником Ст.100 А зараз їжачок перевіре хто, як зрозумів нову тему. Він увжно буде слухати ваші відповіді. Прочитати завдання. Що треба зробити? /по 1 учню на дощці ланцюжком 2+2+2+2+2+2= 2 · 5/ і т.д. Не розв’язуючи прикладів. Зі скількох паличок складається кожен трикутник?

/з трьох/. Скільки таких трикутників?

/5/. Як взнали зі скількох паличок складається 5 трикутників?

/3+3+3+3+3=15 (п.) або 3 · 5/ Відповідь: 15 паличок треба, щоб скласти ці трикутники. Повторення раніше вивченого матеріалу. № 587(усно_ ланцюжком. Сам.роб. № 588(письм.) – прочитайте умову. В зошиті не записувати коротку умову, а тільки розв’язання. Хто не знає, як розв’язувати – іде до дошки складати умову. Множення. Таблицю множення з дітьми до школи я, звичайно, не вчу, але у мене є і учні-школярі, яким доводиться або пояснювати, або відпрацьовувати отримане в школі вміння. Моє ставлення до цієї справи таке – таблицю множення, як і будь-яку справу, потрібно вчити через розуміння. Я за те, щоб суть і основу множення пояснював вчитель, а не батьки (або батьки після чітких вказівок педагога), і я не розумію завдання на літо – “вивчити таблицю множення”, якщо ця тема навіть розпочата не була в школі. Діти починають заучувати стовпчики таблиці, як вірш, але якби її і використовувати потрібно було тільки в тому порядку, як вчиш, а то ж у процесі потрібно користуватись окремими її елементами і тут то і починаються складнощі – напам’ять знає, а застосувати не може. Що робити? Скаже Вам дитина. А Ви їй: «Це те ж саме, що 2 помножити на 9, не переживай!». Важливо дати зрозуміти дитині, що з кожним новим вивченим стовпчиком таблиці їй стає простіше вчити наступний, тому як вона вже знає деякі приклади з них. Дійшовши до таблиці множення на 9, вона буде знати все, крім 9х9 і 9х10. – Якщо дитині зустрічається приклад, відповідь на який вона не може назвати відразу, наприклад, 6х7, просіть сказати, який приклад з таблиці множення на 6 або на 7 вона знає добре. І починаєте, відштовхуючись від нього, додавати. Нехай хоч вона скаже, що 6х2. Ви продовжуєте, що 6х3 – це до 12 додати ще 6, потім 6х4 – це до 18 додати ще 6, 6х5 – це 24 плюс 6, 6х6 – це 30 плюс 6, і, нарешті, 6х7 – це 36 плюс 6 = 42. Нехай це не буде проявом таблиці множення в чистому вигляді, але так Ви не введете дитину в стан паніки, що вона чогось не знає. Вона все знає, а чого ПОКИ не знає – скоро вивчить. І що дуууууже важливо – не вимагайте сьогочасної віддачі, стовідсоткового розуміння і запам’ятовування тут і зараз. Стрес і напруження (а саме це відчувають діти, коли хочуть виправдати очікування батьків, а відразу не виходить) не найкращі супутні почуття при будь-якій новій справі. Мій підсумок такий – використовуючи зазначені правила, таблиця множення вчиться спершу не напам’ять, а за допомогою вправ, найкраще ігрових і красивих, звичайно. За дане питання у Study-smile відповідає програма “Я вмію множити!” study-smile.com/uk/ya-vmiyu-mnozhiti-ukr-mova/ Я не практикую чарівних способів і супер-методів, я малюю багато цікавих завдань для розуміння дитиною дії. Серед літератури, яку я використовую при вивченні таблиці множення, можу порекомендувати таку – на фото ви бачите ТРЕНАЖЕР для відпрацювання таблиці множення – Л.Р.Бережнова, вид-во “Ювента” – на фото праворуч те, як представлений ​​даний зошит всередині – там потрібно розв’язати приклади і розфарбувати відповідні клітинки в таблиці, щоб вийшов малюнок; і український варіант – “Множничок” для 2 кл. – Дитина розв’язує приклад, записує букви і отримує слово. “Тренажер” Бережнової в Україні теж купити можна, я купувала в Україні. Как выучить таблицу умножения быстро и весело. Эта статья о том, как выучить таблицу умножения без мучений и зубрёжки. В ней мы рассказываем, как научиться умножать числа до 10 друг на друга, запомнив всего 36 примеров вместо 100. А ещё показываем 5 полезных игр и пару лайфхаков, которые помогут выучить таблицу умножения не только быстро, но и весело. Превращаем 100 примеров в 36. На то, чтобы её выучить, может уйти целое лето. Понятно, что механическое заучивание правильных ответов к сотне примеров — самый трудоёмкий способ запомнить результаты умножения чисел до 10 друг на друга. Процесс в разы ускоряется, когда мы показываем, как все эти 100 сочетаний можно сократить до 36. В этом деле куда более удачным наглядным пособием служит таблица Пифагора: На её примере уже можно показать принципы умножения через площади небольших прямоугольников: 3 5 = 15, потому что в прямоугольник со сторонами длиной 3 и 5 клеточек помещается 15 маленьких квадратиков (считаем их вместе, чтобы убедиться). 5 3 = 15 по той же причине (считаем вместе). Здесь же наглядно демонстрируем свойство коммутативности: от перестановки мест множителей произведение не меняется. Разумеется, название этого свойства лучше придержать до Хеллоуина, чтобы не пугать никого раньше времени :) Из-за этого таблица Пифагора симметрична относительно своей диагонали, поэтому из 100 примеров для запоминания остаётся уже 55: сама диагональ с значениями 1, 4, 9, …, 100 и всё, что находится выше или ниже. Это открытие можно сделать самостоятельно, заполнив часть пустой таблицы Пифагора, в которой изначально отмечены только множители: Ребёнок может начать заполнять её, даже если ещё не знает правил умножения — складывать ведь он уже умеет, поэтому без труда посчитает сначала 2 + 2, потом 4 + 2, потом 6 + 2, и так, вплоть до 20. Потом ряд с тройками, и так далее. Заполнив только часть таблицы (например, квадрат 6 6 клеток), уже можно увидеть одинаковые числа и понять, что зубрить её целиком совсем не нужно. После этого на той же таблице Пифагора демонстрируем два принципа, позволяющие «автоматизировать» ещё 19 операций на умножение: умножение на 1 и умножение на 10: Если число умножить на единицу, оно никак не меняется Если число умножить на 10, у него появляется ноль на конце. Отнимаем от оставшихся ранее 55 примеров на умножение ещё 19 «автоматизированных» и получаем всего 36 сочетаний, которые нужно запомнить. Почти втрое меньше, чем предлагают нам на обложках тетрадок!

Играем и запоминаем. Сложно запомнить то, что нельзя применить в жизни. Именно поэтому важно показать, что таблица умножения может быть полезна. В этом помогут игры и увлекательные занятия. Строим забор. Чтобы посчитать, сколько нужно гвоздей для строительства забора, надо умножать количество досок на количество перекладин. Это задание помогает наглядно увидеть, как работает умножение, и показывает, как устроена таблица Пифагора. «Золотоискатели» — сражение на таблице Пифагора. Искатели сокровищ добрались до острова, где в давние времена пираты прятали своё золото. Искателям нужно хорошо просчитывать свои ходы, чтобы первыми занимать самые богатые тайники и набирать больше монет. Большой снегопад. Эти задачки позволят ребёнку побывать в ситуации, когда без умножения не обойтись. В процессе решения задач ребёнок понимает, что не обязательно каждый раз пересчитывать квадратные плитки — достаточно длину умножить на ширину!

Битва прямоугольников. Это простая игра для двух человек на понимание умножения и площади прямоугольника. Вам понадобятся 2 фломастера, листок бумаги в клеточку и 2 кубика. Каждый игрок выбирает цвет карандаша или фломастера, которым он будет рисовать. Игроки ходят по очереди. Первый игрок бросает 2 кубика. Затем он должен нарисовать на листке со своей стороны прямоугольник или квадрат, стороны которого по числу клеточек равны числам на кубиках. В середине фигуры записывается его площадь — сколько клеточек занимает фигура. Следом сходит второй игрок, и так далее. Игра заканчивается, когда на листе больше не остаётся места для новых фигур. Выигрывает тот, чьи фигуры заняли больше клеточек на листе бумаги. Игра-рыбалка на умножение. С этой игрой дети легко разберутся с принципом умножения: почему два на четыре будет восемь, или три на три будет девять. В игре можно выловить только такое количество рыб, которое кратно 2 или 3. А чтобы их получить, придётся подобрать правильные карточки. Подготовка. Для игры распечатайте игровое поле, не менее 4 страниц с рыбками и сачок для каждого игрока. Подготовьте игральный кубик, фишки для каждого игрока и бумагу с ручкой. Как играть. Игроки по очереди бросают кубик и перемещаются по полю. Если игрок останавливается на клетке с животным, то он не получает рыбок. Если игрок останавливается на клетке со словами, то вылавливает указанное количество рыб — берёт карточки и кладёт в свой сачок. Когда все игроки дошли до конца, подсчитываем улов. У кого в сетях оказалось больше рыб, тот и победил. Настольная игра «Много-Много» В этой игре много-много всего полезного и занимательного. Но самое главное — основная часть таблицы умножения у вас в кармане!

Без занудного заучивания ребёнок учится перемножать числа от 1 до 5. Игра построена на уникальной методике, которая помогает детям своими глазами увидеть, что такое умножение, и даже подержать его в руках. А это так важно для первых шагов в арифметике. Игровой набор включает в себя карточки с изображением домов, окна в этих домах прозрачные — в этом главная фишка методики!

Соединив две карточки с количеством окон «два» и «три» вы получите дом, в котором количество окон будет «шесть»: 2х3=6. Сами дома нарисованы очень ярко и необычно, просто рассматривать их — отдельное удовольствие. Также в наборе есть карты с заданиями, игровая фишка, симпатичный мешочек для хранения из водонепроницаемой ткани и подробная инструкция с оригинальными иллюстрациями. В «Много-Много» предусмотрены два варианта игры. В обоих есть возможность регулировать сложность игры, подстраивая её под вашего ребенка. Оба варианта игры будут увлекательны как для тех, кто только начинает знакомиться с таблицей умножения, так и для тех, кто уже твердо её знает. Настольная игра «Цветариум» Игроки будут совершать много интересных действий: высаживать цветы на клумбах, выкорчёвывать их в случае необходимости, устраивать своим конкурентам сюрпризы — приятные и не очень. Но главное для участников — с точностью выполнять заказы: нужно вырастить на своих клумбах ровно столько цветов, сколько хочет покупатель. В процессе игры дети на практике убеждаются в том, что для выполнения заказа на 18 цветов надо собрать 3 клумбы по 6 цветов. Такие наглядные операции запомнятся быстро и надолго. Цель игры — заработать как можно больше монет. Количество монет указано на карте покупателя — у кого-то их больше, у кого-то — меньше. Всё как в жизни. На стол выкладываются три квадратные карты с покупателями, на которых указано нужное количество цветов. В ходе игры участники высаживают по три клумбы из карт с одинаковым количеством цветов с целью вырастить необходимое число цветов на продажу: три клумбы по семь цветов, чтобы получить «21», шесть клумб по девять цветов, чтобы получить «54» и так далее. В игре можно вредничать — подкидывать другим игрокам кротов и жуков, а можно, наоборот, дарить подарки. Ещё в колоде есть карты с волшебными лейками — они умножают количество цветов на клумбе на 2 или на 3. И иногда это просто неоценимая помощь! Лайфхак: умножение на 9 с помощью пальцев. Умножение на 9 зачастую даётся сложнее всего. Чтобы сделать этот процесс легче и веселее, можно воспользоваться подсказкой — собственными ладошками! Поверните кисти ладонями к себе и мысленно пронумеруйте пальцы по порядку слева направо, от 1 до 10. Красочные плакаты. Чтобы таблица умножения давалась легче, мы подготовили для вас яркие плакаты, которые можно распечатать и повесить на видном месте. Чтобы сделать процесс изучения таблицы более динамичным, можно закрашивать или заклеивать стикерами значения, которые уже хорошо закрепились в памяти. И напоследок. Не столь важно, как именно вы будете учить таблицу умножения: главное делать это с удовольствием — ведь так знания усваиваются куда лучше, а процесс становится приятным и интересным! Вступите в клуб наших друзей. Таблица умножения и игра, чтобы быстро выучить. С лучшей быстрой игрой таблица умножения учится очень быстро. Проверьте это сами! Учить таблицу умножения - игра. Попробуйте нашу обучающую электронную игру. Используя её, вы уже завтра сможете решать математические задачи в классе у доски без ответов, не прибегая к табличке, чтобы умножить числа. Стоит только начать играть, и уже минут через 40 будет отличный результат. А для закрепления результата тренируйтесь несколько раз, не забывая о перерывах. В идеале – каждый день (сохраните страницу, чтобы не потерять). Игровая форма тренажера подходит как для мальчиков, так и для девочек. Таблица умножения – таблица, где строки и столбцы озаглавлены множителями (1, 2, 3, 4, 5.), а ячейки таблицы содержат их произведение. Применяется таблица для обучения умножению. Здесь есть игра и картинка для печати. Для скачивания игры с таблицей на компьютер, сохраните страницу (Ctrl+S). Также посмотрите таблицу деления. Умножение прямо на сайте (онлайн) Таблица умножения (числа от 1 до 20) × 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 1 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 2 2 4 6 8 10 12 14 16 18 20 22 24 26 28 30 32 34 36 38 40 3 3 6 9 12 15 18 21 24 27 30 33 36 39 42 45 48 51 54 57 60 4 4 8 12 16 20 24 28 32 36 40 44 48 52 56 60 64 68 72 76 80 5 5 10 15 20 25 30 35 40 45 50 55 60 65 70 75 80 85 90 95 100 6 6 12 18 24 30 36 42 48 54 60 66 72 78 84 90 96 102 108 114 120 7 7 14 21 28 35 42 49 56 63 70 77 84 91 98 105 112 119 126 133 140 8 8 16 24 32 40 48 56 64 72 80 88 96 104 112 120 128 136 144 152 160 9 9 18 27 36 45 54 63 72 81 90 99 108 117 126 135 144 153 162 171 180 10 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 180 190 200 11 11 22 33 44 55 66 77 88 99 110 121 132 143 154 165 176 187 198 209 220 12 12 24 36 48 60 72 84 96 108 120 132 144 156 168 180 192 204 216 228 240 13 13 26 39 52 65 78 91 104 117 130 143 156 169 182 195 208 221 234 247 260 14 14 28 42 56 70 84 98 112 126 140 154 168 182 196 210 224 238 252 266 280 15 15 30 45 60 75 90 105 120 135 150 165 180 195 210 225 240 255 270 285 300 16 16 32 48 64 80 96 112 128 144 160 176 192 208 224 240 256 272 288 304 320 17 17 34 51 68 85 102 119 136 153 170 187 204 221 238 255 272 289 306 323 340 18 18 36 54 72 90 108 126 144 162 180 198 216 234 252 270 288 306 324 342 360 19 19 38 57 76 95 114 133 152 171 190 209 228 247 266 285 304 323 342 361 380 20 20 40 60 80 100 120 140 160 180 200 220 240 260 280 300 320 340 360 380 400. Как умножать числа столбиком (видео по математике) Чтобы потренироваться и быстро выучить, можно также попробовать умножать числа столбиком. Нужно распечатать таблицу умножения?

Просто нажмите на ссылку печать таблицы умножения. Либо скопируйте картинку (первая таблица) в Ворд (Microsoft Office Word) и распечатайте с помощью сочетания клавиш Ctrl+P. Смотрите также таблицу квадратов. Учим таблицу умножения: 9 эффективных способов. Таблица умножения дается некоторым детям нелегко, особенно если у ребёнка плохая память. Порой бывает недостаточно применять простое заучивание надоевших, и никак не укладывающихся в голове, столбцов. Можно облегчить ребёнку процесс запоминания таблицы умножения, если знать несколько несложных, но очень действенных приёмов. Как быстро и легко выучить таблицу умножения с ребёнком?

Рассмотрим несколько, проверенных личным опытом, практических советов, которые, при применении на практике, дают очень хороший результат. Совет №1. Большую роль в усвоении таблицы умножения играет понимание смысла умножения. Объясните ребёнку смысл действия умножения и научите этим пользоваться при вычислениях. 8 умножить на 3 – это значит, что число 8 мы должны взять 3 раза: 8 х 3 = 8 + 8 + 8. Понимая смысл умножения, ребёнок сможет найти результат даже в ситуации, когда он забыл какой-то случай из таблицы. Например, забыв результат умножения числа 4 на 8, можно заменить умножение сложением и найти произведение: 4 х 8 = 4 + 4 + 4 + 4 + 4 + 4 + 4 + 4 = 32. Важно знать переместительное свойство умножения (от перестановки множителей произведение не меняется), тогда результат можно найти ещё быстрее: 4 х 8 = 8 х 4 = 8 + 8 + 8 + 8 = 32. Совет № 2. Умножать можно с помощью рук. Умножение на 9. Для этого положите руки ладонями вверх, пальцы разогните. Мысленно пронумеруйте пальцы слева направо от 1 до 10. Загните тот палец, на какое число нужно умножить 9. Например, нужно 9х3. Загибаете 3 палец. Все пальцы слева (их 2 — это десятки), пальцы справа (их 7) — единицы. Соединяем десятки и единицы, получаем — 27. Вычисление произведения любых однозначных чисел больше, чем 5. Пронумеруйте мысленно пальцы на обеих руках. Мизинец — 6, безымянный — 7, средний — 8, указательный — 9, большой — 10 (на то он и БОЛЬШОЙ, чтобы выражать самое БОЛЬШОЕ число). Допустим, вы хотите узнать, сколько будет 8 х 7. Соедините вместе средний палец левой руки (8) с безымянным правой (7), как показано на рисунке. А теперь считайте. Два соединённых пальца плюс те, что под ними, указывают на количество десятков в произведении. В данном случае — 5. Число пальцев, оказавшихся над одним из сомкнутых пальцев, умножьте другим сомкнутым пальцем. В нашем случае 2 х 3 = 6. Это — число единиц в искомом произведении. Десятки складываем с единицами, и ответ готов — 56. Например, нужно умножить 7х7. Загнём на левой руке столько пальцев, на сколько первый множитель больше 5, а на правой руке столько пальцев, на сколько второй множитель больше 5. В данном случае будет загнуто по 2 пальца. Если сложить количество загнутых пальцев и перемножить количество не загнутых, то получится соответственно число десятков и единиц искомого произведения, т.е. 49. Если этим способом вычислять произведение 6х7, то получится 3 десятка и 12 единиц, т.е. 30+12=42. Совет № 3. Знание правил умножения упростит запоминание таблицы умножения: При умножении любого числа на 1 получается то число, которое умножали. Все результаты умножения на 10 начинаются с числа, которое мы умножаем, а заканчиваются на 0. Все результаты умножения на 5 заканчиваются на 5 или 0: если умножали нечётное число – на 5, если чётное – на 0. Чтобы умножать на 4, можно просто дважды удваивать число. Например, чтобы умножить 6 на 4, нужно удвоить 6 два раза: 6 + 6 = 12, 12 + 12 = 24. При умножении на 9, запишите ряд ответов в столбик: 09, 18, 27, 36, 45, 54, 63, 72, 81, 90. Запомнить нужно первое и последнее число. Все остальные можно воспроизвести по правилу: первая цифра в двузначном числе увеличивается на 1, а вторая уменьшается на 1. Совет №4. Научиться пользоваться таблицей Пифагора. Необходимо показать ребёнку, что числа из левого столбика умножаются на числа из верхней строки. Найти результат очень просто: нужно только провести рукой по таблице вниз и вправо от множителей до места пересечения, где и будет расположен результат умножения. Возьмите пустую распечатанную или нарисованную таблицу и заполните её вместе с ребёнком. Причем в цвете, закрашивая одинаковый результат одним цветом. Сразу будет видна закономерность. Ребёнок увидит, что запоминать нужно только половину таблицы (согласно переместительному закону умножения). Понимая смысл умножения, можно использовать для вычислений предыдущие или последующие табличные случаи. При этом случае нужно лишь вычесть или прибавить нужное число. Нестандартные методы запоминания таблицы умножения. Совет №5. Подобные задания увлекают ребёнка и облегчают запоминание таблицы умножения. Шифровки. Раскраски. Лабиринты. Но так же очень полезно детям проходить и обычные лабиринты, соответствующие возрасту. Тренажер по таблице умножения и деления. 110 страниц интересных результативных упражнений; разнообразные задания; творческий подход; нестандартные приемы; задания разного уровня сложности; различные шифровки; игры и раскраски. легкое и без нервов запоминание таблицы умножения; развитие внимания и мышления; улучшение в целом математических способностей; огромное количество интересных и полезных заданий. Книга может быть использована как для индивидуальной работы, так и работы в классе. Скучно точно не будет!

Совет №6. Можно ли выучить таблицу умножения быстро и легко наизусть в игровой форме?

Оказывается да!

Нужно просто играть с ребёнком в игры, где необходимо знание таблицы умножения. И сейчас мы такие игры разберем. Игра 1. Можно приготовить карточки со случаями умножения без ответов. Ребёнок должен вытягивать по одной. Если он даёт правильный ответ, то откладывает карточку в сторону, неправильный — возвращает в стопку. Можно устроить соревнования: кто больше даст правильных ответов. Игру можно разнообразить. Например, давать ответы на время. И каждый день подсчитывать количество правильных ответов, чтобы у ребёнка появилось желание улучшить свой вчерашний рекорд. Можно вместо карточек с выражениями подготовить карточки с ответами. Например, на карточке написано число 24. Ребёнок должен назвать несколько случаев, в которых результатом умножения будет это число. Игра 2. На игровом поле 100 квадратов с результатами умножения двух чисел, которые есть на игральных кубиках (от 1 до 6). Числа на поле повторяются! Первый игрок бросает кубики и умножает выпавшие числа. Получившийся результат ищет на поле и рисует линию, соединяя любые две точки квадрата, внутри которого находится это число. Второй игрок делает то же самое, и далее по очереди. Когда игрок рисует линию, полностью закрывающую квадрат, он его закрашивает. Грани у квадрата могут быть нарисованы и соперником, главное — быть последним. После этого игрок, закрасивший квадрат, бросает кубики снова. Побеждает игрок с наибольшим количеством закрашенных квадратов. Игра 3. Игра для быстрого запоминания таблицы умножения «Семечки и орешки». Скачать игру «Семечки и орешки» Совет №7. Для быстрого и легкого запоминания таблицы умножения можно сделать с ребёнком специальные браслеты. Если поочередно носить такие браслеты на руке, то запоминание автоматически происходит быстрее, т.к. подключается зрительная память. Совет №8. Математические фокусы. Чтобы выполнять математические фокусы, знание таблицы умножения просто необходимо. Поэтому, если вашего ребёнка увлечёт этот процесс и он захочет покорить сверстников своими тайными математическими знаниями, то таблицу умножения ребёнок точно выучит. Совет №9. Стихи. Не нужно запоминать все стихотворные строчки. Достаточно выбрать только те моменты, которые ребёнку даются с трудом. 2 × 2 = 4 Два атлета взяли гири. Это: дважды два — четыре. 2 × 3 = 6 Сел петух до зари На высокий шест: — Кукареку. Дважды три, Дважды три — шесть! 2 × 4 = 8 В пирог вонзилась пара вилок: Два на четыре — восемь дырок. 2 × 5 = 10 Двух слонов решили взвесить: Дважды пять — получим десять. То есть весит каждый слон Приблизительно пять тонн. 2 × 6 = 12 Повстречался с раком краб: Дважды шесть — двенадцать лап. 2 × 7 = 14 Дважды семь мышей — Четырнадцать ушей!

2 × 8 = 16 Осьминоги шли купаться: Дважды восемь ног — шестнадцать. 2 × 9 = 18 Вы видали подобное чудо?

Два горба на спине у верблюда!

Стали девять верблюдов считаться: Дважды девять горбов — восемнадцать. 3 × 3 = 9 Кофе пили три букашки И разбили по три чашки. Что разбито, то не склеить… Трижды три — выходит девять. 3 × 4 = 12 Целый день твердит в квартире Говорящий какаду: — Тррри умножить на четыррре, Тррри умножить на четыррре — Двенадцать месяцев в году. 3 × 5 = 15 Школьник стал писать в тетрадь: Сколько будет «трижды пять»? Был он страшно аккуратен: Трижды пять — пятнадцать пятен!

3 × 6 = 18 Стал Фома оладьи есть: Восемнадцать — трижды шесть. 3 × 7 = 21 Трижды семь — двадцать один: На носу горячий блин. 3 × 8 = 24 Прогрызли мыши дыры в сыре: Трижды восемь — двадцать четыре. 3 × 9 = 27 Трижды девять — двадцать семь. Это нужно помнить всем. 4 × 4 = 16 Четыре милых свинки Плясали без сапог: Четырежды четыре — шестнадцать голых ног. 4 × 5 = 20 Четыре учёных мартышки Ногами листали книжки. На каждой ноге — пять пальцев: Четырежды пять — двадцать. 4 × 6 = 24 Шла на парад Картошка-в-мундире: Четырежды шесть — двадцать четыре!

4 × 7 = 28 Цыплят считают под осень: Четырежды семь — двадцать восемь!

4 × 9 = 36 У Бабы-яги сломалась ступа. Четырежды восемь — тридцать два зуба!

Беж жубов ей нечем есть: Четырежды девять — «тридцать шешть»! 5 × 5 = 25 Вышли зайцы погулять: Пятью пять — двадцать пять. 5 × 6 = 30 Забежала в лес лисица: Пятью шесть — выходит тридцать. 5 × 7 = 35 Пять медведей из берлоги Шли по лесу без дороги — За семь вёрст кисель хлебать: Пятью семь — тридцать пять! 5 × 8 = 40 Влезть сороконожке Трудно на пригорок: Утомились ножки — Пятью восемь — сорок. Встали пушки на пригорок: Пятью восемь — вышло сорок. 5 × 9 = 45 Пушки начали стрелять: Пятью девять — сорок пять. Если лаптем щи хлебать: Пятью девять — сорок пять. Будет этот лапоть Всем на брюки капать! 6 × 6 = 36 Шесть старушек пряли шерсть: Шестью шесть — тридцать шесть. 6 × 7 = 42 Шесть сетей по шесть ершей — Это тоже тридцать шесть. А попалась в сеть плотва: Шестью семь — сорок два. 6 × 8 = 48 Бегемоты булок просят: Шестью восемь — сорок восемь. 6 × 9 = 54 Нам не жалко булок — Рот откройте шире: Шестью девять будет Пятьдесят четыре. 7 × 7 = 49 Дураков не жнут, не сеют, Сами нарождаются: Семью семь — сорок девять… Пусть не обижаются! 7 × 8 = 56 Раз олень спросил у лося: «Сколько будет семью восемь?» Лось не стал в учебник лезть: «Пятьдесят, конечно, шесть!» 7 × 9 = 63 У семи матрёшек Вся семья внутри: Семью девять крошек — Шестьдесят три. 8 × 8 = 64 Пылесосит носом Слон ковры в квартире: Восемь на восемь — Шестьдесят четыре. 8 × 9 = 72 Восемь медведей рубили дрова: Восемью девять — семьдесят два. 8 × 10 = 80 Самый лучший в мире счёт: Наступает Новый год! В восемь рядов игрушки висят: Восемью десять — восемьдесят!

9 × 9 = 81 Свинка свинёнка решила проверить: — Сколько получится «девять на девять»?

— Восемьдесят — хрю — один!

— Так ответил юный свин. Если ребёнок будет выполнять задания с интересом, понимать то, что он делает, то результат по запоминанию таблицы умножения будет достигнут гораздо быстрее. Желаю удачи и очень рекомендую дать ребенку возможность выучить таблицу умножения быстро и с интересом. Заходите в Книжную лавку за полезными книгами! Благодарю, что поделились статьей в социальных сетях! Таблица умножения. Интерактивная таблица умножения (Пифагора), тренажер для запоминания таблицы умножения и проверки знаний, а также таблица умножения в виде картинок, которые можно скачать и распечатать. Внизу страницы можно скачать таблицу умножения в виде картинок. Расположенное ниже видео поможет выучить таблицу умножения. Таблица умножения используется для упрощения запоминания произведений простых чисел. Тренажер умножения. Для проверки знаний и для лучшего запоминания поможет тренажер умножения. С помощью простой игры, будет просто проверить выученную таблицу умножения. Интерактивная таблица умножения. В таблице, верхняя строка – это первый множитель, а левый столбец – это второй множитель. На пересечении двух множителей находится результат их умножения. Передвигайте курсор по таблице умножения и внизу таблицы будет отображаться результат умножения двух числе в виде примера. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 1 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 2 2 4 6 8 10 12 14 16 18 20 3 3 6 9 12 15 18 21 24 27 30 4 4 8 12 16 20 24 28 32 36 40 5 5 10 15 20 25 30 35 40 45 50 6 6 12 18 24 30 36 42 48 54 60 7 7 14 21 28 35 42 49 56 63 70 8 8 16 24 32 40 48 56 64 72 80 9 9 18 27 36 45 54 63 72 81 90 10 10 20 30 40 50 60 70 80 90 100. Картинки с таблицей умножения и обучающие видео. Вы можете скачать картинку с таблицей умножения и распечатать ее. В других вкладках можно посмотреть обучающее видео. Для скачивания картинки: нажмите на надпись «скачать», чтобы сохранить картинку на свой компьютер (изображение будет в высоком разрешении и в хорошем качестве). Видео с учебными материалами, которые помогут лучше запомнить таблицу умножения: Наиболее древняя таблица умножения была обнаружена в Древнем Вавилоне и по разным оценкам ей примерно 4000 лет. Найденная таблица основана на шестнадцатеричной системе исчисления и выполнена в виде глиняной таблички. Старейшая из обнаруженных таблиц умножения в десятичной системе исчисления, была найдена в Древнем Китае и датируется 305 годом до нашей эры. Часть современных историков полагают, что таблица умножения была изобретена Пифагором Самосским, древнегреческим философом и математиком жившем в Древней Греции в 570-490 годах до нашей эры. Поэтому, таблицу умножения часто называют также и таблицей Пифагора. Как выучить таблицу умножения. Таблицу умножения в современной системе образования начинают изучать во 2 классе, а в некоторых школах уже и в 1 классе. Не у всех деток память одинаково хорошо запоминает цифры. Но это не беда, здесь главное упорство и тренировка. Если с ребенком регулярно заниматься, то любой ребенок сможет выучить таблицу и запомнить ее на всю жизнь. Не нужно давить и насильно заставлять ребенка, лучше его заинтересовать и мотивировать. Если не получается просто выучить, можно прибегнуть к небольшим хитростям, в виде стишков или различных ассоциаций. Начало изучения. В самом начале нужно обязательно показать ребенку что такое умножение, чтобы он понял смысл. Нужно объяснить, что умножение это тоже самое что и сложение, только записанное в более короткой удобной для понимания форме. Для начала покажите на примере 2×2 или 2×3, а затем более длинный вариант, например 2×8. Нужно показать, что 2×8 это тоже самое что и 2+2+2+2+2+2+2+2 или 8+8. Поняв это, ребенку будет намного проще заучить таблицу. Начинать изучение таблицы умножения лучше всего с первых трех столбцов, так как они более легко запоминаются. Поняв смыл таблицы, ребенок часто сам выбирает наиболее простой для него способ запоминания. Ваша задача предложить ему несколько способов. Не получится одним способом, помогут другие. У всех детей память разная, кто то отлично запоминает цифры, а у кого то лучше работает ассоциативная память. Каждому ребенку нужен свой подход. Главное терпение!

Умножение на 1. Здесь все просто, нужно объяснить малышу, что при умножении любого числа на единицу (кроме нуля конечно), получается то числу которое мы умножали. Чтобы закрепить материал, предложите ребенку умножить большие числа на единицу (сто, тысячу и так далее). Умножаем на 2. Этот столбик запомнить тоже не сложно. Просто нужно показать, что умножение на 2 это тоже самое, если к числу которое мы умножаем, прибавить еще одно точно такое же. Умножаем на 3. Если ребенок хорошо заполнил умножение на 2, то для лучшего запоминания можно показать, что умножение на три это также сложение трех одинаковых цифр. Таблица умножения. Существуют разные способы заносить результаты математических действий в таблицы. Таблица умножения чаще всего бывает представлена в двух вариантах: столбики, в каждом из которых записаны результаты умножения на какое-то число (чаще всего от 1 до 10) или же “таблица Пифагора”, в которой множители (чаще всего от 1 до 10 или до 20) записаны подряд в одной строке и в одном столбце. Результат умножения множителей записывают на пересечении столбца и строки множителей. Ниже приведены примеры оформления таблицы, в качестве знака умножения использованы “x” и “∙”, но на сайте есть также и другие варианты. Таблица деления и таблица умножения, картинки: (можно скачать прямо эти картинки или же выбрать файл для распечатывания на отдельной странице). Таблица Пифагора (умножение до 9 на 9), ниже также представлен цветной вариант c умножение до 10 на 10 и в пределах 12. Описание на отдельной странице, посвященной таблице Пифагора, там же большее количество разновидностей. Таблица умножения Пифагора до 10 на 10 (для распечатывания нужно нажатть на правую кнопку мышки над таблицей и выбрать вариант "сохранить картинку как"). На сайте в специальном разделе есть большой выбор разных вариантов оформления и таблиц с использованием разных обозначений, а также таблица без знаков между множителями для тех, кто хочет сам расставить знаки, и таблица без ответов для тренировки. Так как разные люди иногда по-разному обозначают одно и то же, и наоборот одни и те же записи могут обозначать разное, лучше сразу перейти к примеру. Зачем нужно умножение? Представим, что есть 3 корзины, в каждой из которых по 2 груши, тогда в трех корзинах будет всего 6 груш, и это может быть записано как 2+2+2 = 6. А что если корзин 10?

Придется записывать 2+2+2+2+2+2+2+2+2+2=20. А если есть 100 таких корзин? Чтобы не писать такое длинное выражение, придумали сокращенную запись, более того, результаты наиболее часто встречающиеся действий записали в таблицу. В книгах можно встретить много способов такой сокращенной записи. Например, для “2+2+2 = 6” на сегодняшний день наиболее часто используют следующие варианты сокращенной записи: Все эти обозначения приняты условно. Но во многих хорошо подготовленных книгах обычно бывает указано, какой смысл несут условные обозначения, также существуют способы записи, где x, могут нести другой смысл, именно поэтому важно проверять список условных обозначений источника и понимать, что значит запись на самом деле. На этом сайте в первую очередь речь пойдет о способах проверки и самопроверки знания таблицы. Тесты сделаны как для запоминания таблицы умножения, так и для запоминания таблицы деления, что не менее важно. К сожалению, таблице деления до настоящего момента уделялось в современных онлайн-тренажерах намного меньшее внимания, хотя умение пользоваться таблицей деления также часто необходимо на практике и к тому же помогает закрепить знания. Если вы хотите распечатать таблицу умножения и деления на бумаге, то в специальном разделе сайта можно скачать ее и карточки для запоминания быстро. Где-то Вы можете встретить таблицу умножения 2 класса, 3 класса, 4 класса и т.д. Но ведь кто-то начинает учить таблицу в 6-7 лет или в конце 1 класса, кто-то – только лет в 8 во 2 классе, кто-то хочет повторить таблицу уже будучи взрослым. Намного удобнее, зная свой уровень подготовки, выбрать тест из предложенных, на этом сайте материал представлен в зависимости от уровня знаний так, чтобы проще было индивидуально найти подходящий материал, поэтому нет специального разделения по классам. (содержат в себе описание и тесты для пошагового изучения (материал сгруппирован таким образом, что Вы можете отдельно изучать умножения на каждое число, например, отдельно посмотреть видео для изучения умножения на 2, умножения на 3 и т.д.). Во время просмотра Вам будет предложено закрепить знания, тесты интегрированы прямо в видео. Если Вы захотите повторить пройденный материал, то нет необходимости смотреть видео снова, при повторении можно сразу проходить тесты второго уровня в отдельном блоке, не просматривая вводное видео. Если Вы хотите отдельно посмотреть видео без тестов, то для этого подготовлен блок отдельных видео: 2. Тесты для пошагового изучения. Они подходят тем, кто уже имеет представление о том, как пользоваться таблицей умножения. 1) тесты первого уровня, самые простые, нужно выбрать ответ из предложенных, задания идут в порядке увеличения умножаемого числа, с помощью таких тестов можно тренироваться считать двойками, тройками и т.д.; 2)тесты второго уровня, нужно вписать ответ самостоятельно, задания идут по порядку; 3)тесты третьего уровня (нужно выбрать ответ из предложенных, задания для умножения только на одно число, например, для умножения на 2 или умножения на 3, идут вразброс); 4)тесты четвертого уровня (нужно вписать ответ, задания идут вразброс для части таблицы умножения); 5)тесты пятого уровня (нужно вписать ответ, задания идут вразброс для всей таблицы умножения от 1 до 10, отдельно выделены самые сложные задания). 3.Для изучения таблицы умножения до 20 созданы отдельные онлайн-тренажеры, игры таблицы умножения, карточки таблицы умножения до 20. 4.Формулы и таблица сокращенного умножения. Внимание, это уже совсем другие формулы. В школе обычно их проходят в 7 классе. Если Вам необходимо просто распечатать таблицу в хорошем качестве, то пример можно найти здесь. Если Вы хотите проверить знание формул сокращенного умножения -тренажер для этого есть на специальной странице. 5.Таблица умножения для распечатывания быстро и двусторонние карточки для распечатывания.


знайомство з дією множення

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

сайт бадо

знокомства крымск для секса

как снять проститутку на трассе подешевле